БІГБОРДи ЛЬВІВ

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ

ПЕРЕДЗВОНИМО ЗА 30 ХВИЛИН

Отправка формы…

На сервере произошла ошибка.

Форма отримана

БІЛБОРДИ ЛЬВІВ (ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ)

Реклама на білбордах Львів

Реклама на щитах (білбордах) рулить! При плануванні рекламних кампаній, рекламодавець повинен чітко розуміти і знати основні принципи формування зовнішньої реклами в своєму місті. Частково ця інформація знаходиться у вільному доступі, але далеко не вся. Постараємося трохи розповісти про направлення зовнішньої реклами іменованому рекламними щитами, або, як їх ще називають, білборди, залишимо осторонь брандмауери, сіті-формати, сіті борди, афіші, перетяжки і дахові панелі. Рекламні щити відносяться до категорії Outdoor. Дослівно можна перекласти, як що знаходиться поза приміщенням на відкритому повітрі. Існують щити в метро або рекламні поверхні всередині торгових центрів, але це вже зовсім інша "пісня" зі своїми характеристиками, розмірами і показниками.

 

Якщо, в загальному говорити про оформлення мегаполісів, в першу чергу Львова, то білборди з рекламою грають важливу роль у формуванні зовнішнього вигляду магістралей, вулиць, проспектів, як в денний, так і в нічний час. Обмеження по розташуванню рекламних щитів у Львові - не ближче 50 м одна до одної, вони не повинні закривати дорожні знаки та інші покажчики, заважати пішоходам і автомобілістам. І важливе доповнення: наприклад, Львів звільнив центр міста від білбордів 6х3м, ввівши в експлуатацію менші сіті-формати (1.2х1.8м) і сітіборди (2.7х3.7м)

Зверніть увагу, що в даний час у Львові і найбільших містах України разом зі статичними рекламними щитами стали у великому обсязі з'являтися динамічні. Цей формат отримав ім'я digital і набирає обертів по геометричній прогресії. Всі оператори зовнішньої реклами збільшують присутність digital конструкцій на вулицях міст. Це і щити 6х3м (білборди), суперсайти, сітіборди, піллари і сіті-формати. Єдиний формат, який поки ще залишається незмінним - це афіші. Але, повірте, пройде зовсім небагато часу і ми не дізнаємося наші міста - цифрова реклама настає досить агресивно і швидко.

 

Цифрові білборди (Digital Billboards) - новий крок у розвитку найпопулярнішого ООН - формату в Україні. Як рекламний поля використовуються світлодіодні (LED) панелі, що володіють високою роздільною здатністю і здатні передавати до 4,4 мільярда кольорів і відтінків, що забезпечує унікальне вплив на аудиторію як в денний, так і в вечірній час. Digital білборди - окремо розташовані великоформатні конструкції з розміром рекламного поля 6х3м. Демонстрація одного цифрового постера займає 5 секунд. В даний час більше 200 конструкцій у Львові.

Існують заборони і обмеження на рекламу алкоголю, пива, слабоалкогольних напоїв, еротики. До політичної реклами на щитах особливе пильну увагу з відомих причин. Якщо по дизайнерської думки картинка виступає за межі щита, то розробляється спеціальна конструкція, що дозволяє кріпити нестандартні елементи. Цей метод студії дизайну стали частіше використовувати в останні роки, додаючи рухомі і об'ємні елементи, які, без сумніву, привертають увагу.

Немає сенсу далі шукати надійного партнера, Ви його вже знайшли - це ми!

 

Оренда білбордів Львів

Стандартний термін оренди щитів з рекламою 6х3м становить 1 календарний місяць. Вибір боку А (по ходу руху) або сторони Б (проти ходу руху) впливає на вартість, як і територіальне розташування конструкції (чим ближче до центру і жвавих трасах, тим вище ціна). І, звичайно ж, на що варто звернути пильну увагу, так це на креативну складову рекламованого бренду. Замовте дизайн професіоналам, а не верстайте своїми силами, нехай кожен займається своєю справою, якщо Ви хочете, щоб реклама вистрілила, а не просто стоїть мета витратити бюджет. Всі зображення рекламних щитів узгоджуються в міських структурах і перевіряються на відповідності до Закону про рекламу і іншим законодавчим актам. Кожне слово в тексті повинно бути підтверджено документально, логотипи мати свідоцтво про реєстрацію в Укрпатенті і т.д.

 

Зовнішня реклама Львів

1. Виберіть дизайн-студію і рекламне агентство, яким доручіть виготовлення і розміщення зовнішньої реклами. Ідеально підходить варіант, коли студія - підрозділ агентства, тобто спрощується і прискорюється процес в кілька разів.

2. Сформуйте технічне завдання, так званий бриф. Вкажіть період розміщення 6х3м щитів, рекламований бренд, цілі і завдання кампанії, перелік рекламоносіїв (якщо мова йде про комплексну рекламу, що включає ТВ, радіо, пресу, метро, ​​транспорт, інтернет і т.д.).

3. Важливо позначити бюджет, щоб правильно зробити вибір рекламних щитів у Львові з великої маси рекламних конструкцій по місту.

4. Необхідно при розробці креатив-брифа детально описати портрет цільової аудиторії, включаючи підлогу, достаток, соціальний статус і т.п., щоб не просто впливати «на всіх», а цілеспрямовано на потенційних клієнтів.

 

Приділяйте ласка приватне увагу питанням рекламної політики, які не перекидаєте все на плечі менеджера з реклами, адже це Ваш бізнес, а РА допоможе правильно розібратися в світі під назвою наружка - розробити

© 2019 Все права защищены.