ЯкОЮ буває Реклама в Інтернет

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ

ПЕРЕДЗВОНИМО ЗА 30 ХВИЛИН

Отправка формы…

На сервере произошла ошибка.

Форма отримана

Налаштування реклами в інтернеті

Відповідно якщо ви її читаєте - значить Ви вже спантеличені розширенням свого бізнесу в бік інтернету, і розглядаєте варіанти для успішного старту і отримання максимальної віддачі від цієї модної, але поки малознайомій для вас області.

 

Напевно ви вже щось чули або хтось вам розповідав про те як за допомогою інтернету і реклами в ньому, були залучені нові клієнти і досягнуті небувалі показники прибутку, а були і розповіді про марно витрачені тисячах або десятках тисяч доларів в інтернеті. Повинен повідомити що як перша може бути правдою, так і друге теж ...

 

Однак перше правило в інтернеті - не треба суєти! Як в будь-якій області бізнесу, в інтернеті є алгоритм побудови успішного бізнесу.

 

Отже, інтернет великий і клієнтів в ньому ваших багато! Потрібно їм просто розповісти про те що Ваша компанія продає і вони валом повалять до Вас. Це завдання з успіхом вирішує правильно організована рекламна кампанія в інтернеті. Тобто плануючи почати свій бізнес в інтернеті, Ви є нашим потенційним замовником інтернет-реклами.

 

Але, плануючи методом інтернет реклами залучити клієнтів, ми стикаємося з аналогічним реальному житті фактором, це те що реклама повинна вести клієнта кудись, тобто в якщо в реалі людина прийде в ваш офіс або магазин, то інтернет-реклама повинна вести його в ваш віртуальний офіс. Прийнявши цей постулат як догму, у нас сам собою пропадає питання про те "Чи потрібен вашій компанії сайт?".

 

Тепер уявіть собі що Ви приходите в офіс компанії або магазин, а там все чисто, красиво, все на своїх місцях і Вам зрозуміло і приємно, менеджери посміхаються і вся увага приділяють тільки Вам! І з сайтом те ж саме !!!

 

 

Візит до Вас на сайт Вашого потенційного клієнта річ тендітна і майже інтимна, тому що в цьому магазині клієнт поставлений перед дилемою - або йому не дивлячись на те що не подобається магазин купити то навіщо він прийшов, або йти ще кілька кварталів до іншого магазину, в інтернеті ж відстань до наступного сайту "магазину" всього один клік мишкою ...

 

Ваш сайт - це Ваше обличчя !!! І воно повинно вселяти клієнту довіру, бути зрозумілим і приємним.

 

Однак відмінний сайт - це добре, навіть відмінно, але якщо у нього немає відвідувачів, то це як супермаркет в тайзі, всім хороший але до нього далеко і не всі знають що він там є і дістатися до нього практично нереально якщо не знаєш маршруту і немає транспорту. А якщо врахувати ще той факт що сайтів тільки російськомовному інтернеті вже більше 1 000 000, стає очевидним, що потрібно щось робити щоб залучити на нього відвідувачів, потенційно майбутніх клієнтів. І тут знову можна провести таку ж аналогію з сьогоденням офісом або магазином - без реклами ніяк!

 

Сайт є, інформація на ньому та що повинна бути, інтернет-магазин наповнений товаром, менеджери чекають дзвінків з сайту! Стало зрозуміло - потрібна реклама в інтернеті !!! А разом з тим і побоювання, щоб не викинути гроші на вітер, тому як пропонують багато і багато, а бюджет визначено і за цей бюджет бажано отримати максимальний ефект. настройка банерної реклами

 

Ось тут для початку потрібно визначитися з тим, який результат очікується отримати!

 

Які можливі варіанти результату: залучити покупців на сайт.

Запитайте чим відрізняється відвідувач від покупця? Упевнений не спитаєте, тому що і так зрозуміло, відвідувач це перехожий який помилується вітриною або інтер'єром магазину, але йому цей товар не потрібен і але піде далі, а покупець - це людина вже лояльно до покупки товару настроєний і залишилося тільки зробити йому правильна пропозиція від якого він не зможе відмовитися. ;)

 

 

Однак, незалежно від того який варіант результату вам потрібен, варіанти інтернет-реклами можливо використовувати одні і ті ж, природно з корекцією на варіант результату!

 

В інтернеті можливі 2 (два) варіанти реклами - Банери і Текстові оголошення! Здавалося б варіантів всього 2, а варіацій може бути багато, проте ця стаття не про можливі види реклами, а про ефективні види інтернет-реклами. Так ось до ефективному видів відносяться такі види - контекстна реклама і медійна контекстна реклама.

 

Грунтуючись на накопиченому досвіді бізнесу в інтернеті, визначимо майданчики (найбільш відвідувані місця в інтернеті) для розміщення реклами, це пошукові системи: Яндекс.

І відповідно до розв'язуваної завданням, визначається ефективний набір рекламних інструментів (текстове оголошення, банер).

 

Оскільки для кожної окремої компанії потрібен власний варіант інтернет-реклами, тому немає способу привести якусь узагальнену формулу, хоча зрозуміло що для невеликої туристичної компанії немає сенсу витрачатися на дорогу медійну рекламу на бізнес-порталах, а підійде контекстна реклама в пошукових системах, а компанія КокаКола не даватиме контекстні оголошення!

 

Все ж для прояснення ситуації, проведемо роз'яснення про природу цих рекламних інструментів - контекстне оголошення і медійний контекстний банер.

 

Контекстне оголошення - це текстове рекламне оголошення, яке показується в контексті останнього в пошуковик запиту користувачем.

Зараз контекстна реклама за ключовими словами найбільш популярний і ефективний спосіб реклами. Багато експертів вважають, що в найближчому майбутньому не залишиться взагалі нічого, крім контекстної реклами!

 

У різних системах контекстної реклами оплата йде або за клік по оголошенню або за показ. Вартість кліка в середньому 0,05 $ - 0,3 $. Середня вартість показу тисячі оголошень 30 $ - 100 $

 

Складнощів в контекстній рекламі всього дві - як правильно підібрати ключові слова і грамотно скласти оголошення. Саме цим і займаються професіонали з рекламних агентств. І, звичайно, треба щодня управляти показом рекламних оголошень.

 

Медійний контекстний банер - це графічне зображення реклами, яке показується в контексті послений в пошуковик запиту користувачем.

 

 За допомогою банерів можна швидко інформувати величезну аудиторію про важливу подію або заході. Проведення виставки або конференції, випуск нової моделі масового попиту - все це вдалі приклади для банерної реклами.

Визначивши, що для ваших цілей банери - найкращий вид реклами, Ви визначаєте:

  • формат банерів,
  • майданчики для його розміщення,
  • тривалість показу,
  • кількість банерів,
  • тип - анімований, статичний, флеш.
  • Формат банера.

 

Основні системи розміщення контекстної реклами:

 yandex.ru і AdWords Google (майданчик google.com)

 

І ось тільки після того як Ви визначає рекламні інструменти і стратегію, необхідні для вашої рекламної кампанії, можливо почати залучення покупців до вас на сайт і ласкаво просимо до лав тих, хто успішний в своєму бізнесі в середовищі ІНТЕРНЕТ!

 

PS

 

Ніколи не варто забувати, що навіть найуспішніша рекламна кампанія може з легкістю розбитися на друзки через те що:

 

ніхто не приймає вхідні телефонні дзвінки

перемикають з менеджера на менеджера

ненавчений або недоброзичливий менеджер

пошта не доходить або її читають 1 раз в день

та інші внутрішньоофісні фактори ...

Налаштування банерної реклами

 

© 2019 Все права защищены.