БігБОРДи РІВНЕ

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ

ПЕРЕДЗВОНИМО ЗА 30 ХВИЛИН

Отправка формы…

На сервере произошла ошибка.

Форма отримана

БІЛБОРДИ РІВНЕ (РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ)

В наші дні реклама є важливою складовою частиною нашого життя. Дуже складно уявити без неї сучасний світ. З'явилися в 20-х роках в Америці білборди, дуже швидко зайняли свою нішу.

 

Реклама на білбордах Рівне - це один з видів зовнішньої реклами. Є одним з найбільш ефективних і недорогих способів реклами.

 

Стандартний білборд або рекламний щит представляє собою великий прямокутний металевий щит розміром 3х6 метрів. Але за бажанням замовника, він може бути будь-яких розмірів і з будь-якого матеріалу.

Розташовується він в основному уздовж жвавих магістралей, центральних вулиць і місць з великим скупченням народу. Існує кілька різновидів білбордів.

 

Магістральні щити.

Це конструкції, які використовуються для реклами вздовж автомобільних магістралей. Вони можуть мати більші, ніж зазвичай, розміри (3х12, 5х15 і т.д.). Це так звані бігборди. Маючи однотипну конструкцію, що складається з опори і щита, вони розрізняються, хіба що, розмірами полотна. У нічний час вони висвітлюються підсвічуванням. Таким чином, розміщена на них інформація, доступна цілодобово. Виняток становлять щити, встановлені на неосвітлених магістралях, де немає можливості підключення до лінії електропередач.

 

Стандартні стаціонарні щити.

Це найбільш поширена група білбордів. Основний формат 3х6 метра. Також використовують розміри 3х12 метра. Вони можуть бути одно-, дво- або тристоронні.

 

  • у односторонніх щитів інформація розташована тільки на одній площині у напрямку руху потенційного глядача.
  • у двосторонніх білбордів задіяні обидві сторони. Але реклама на лицьовій стороні коштує дорожче тому привертає більше уваги. Зворотний бік працює на зустрічний рух, але привертає менше уваги тому знаходиться через дорогу зліва.
  • на перетинах декількох потоків руху можна побачити і тристоронній білборд. Рівне має кілька таких перехресть. Вони являють собою трикутник кожна зі сторін якого спрямована до свого потоку.

Трівіжн.

Це динамічний щит. Вся його поверхня складається з призм-модулів. У модуля три площини. Повертаючись все разом, через певний проміжок часу однією з трьох площин на 120 ° вони утворюють нову картинку. Таким чином, за повний цикл в 360 ° буде показано три різних реклами.

Їх головні переваги:

 

  • постійний вплив: обертається реклама завжди привертає увагу.
  • висока ефективність: стаціонарні щити з часом «приїдаються» і стають частиною міського ландшафту. На них перестають звертати увагу. Динамічні конструкції завжди притягують погляд своїм обертанням і не втрачають свого рекламного впливу.
  • оптимальне використання простору: на один такий щит можна помістити три рекламних полотна. Вони будуть мати однакові показники огляду і не будуть «набридати».

Скролли

Працюють за тим же принципом мультіреклами, що і трівіжн. Різниця в тому, що полотна чергуються прокручуванням вгору. Можна розмістити до 30 зображень.

 

Цифрові білборди.

Це великі екрани, на яких «крутяться» відеоролики або показуються інтерактивні зображення з різними візуальними ефектами. Основні їх плюси:

 

  • сучасні комп'ютерні програми можуть створювати надзвичайні спецефекти, які будуть завжди привертати увагу.
  • цифрові носії дають можливість трансляції декількох роликів по черзі, забезпечивши ротацію рекламодавців. Це оптимізує використання таких білбордів.

 

Сітіборди.

Це невеликі конструкції розміру 2,7х3,7 метра, які встановлюють в центральних частинах міста, де немає можливості установки великих конструкцій. Вони бувають статичні або скроллерні, коли чергується кілька картинок.

Їх основний ефект досягається за рахунок кількості майданчиків, розташованих по всьому місту. Основні плюси в тому, що невеликі розміри дозволяють розмістити їх у великій кількості практично скрізь.

 

Мобільні білборди або рекламні автомобілі.

Зазвичай це вантажні мікроавтобуси типу «Газель» або Форд Транзит. Зараз набирають популярність і обклеєні рекламою «легковика». Рекламне полотно наклеюється на боковину кузова. Можна обклеїти весь автомобіль. Основні переваги:

 

  • не потрібно дозволу влади на розміщення реклами.
  • мобільність забезпечує кращий доступ до цікавить аудиторії.
  • мобільний білборд можна легко перетворити в статичний, залишивши автомобіль в найбільш зручному місці.

Надувні білборди

Це досить оригінальний вид розміщення реклами, що набирає популярність. Суть його проста. рекламне полотно кріпиться до надувному каркасу і вся конструкція знаходиться на воді. Також її можна причепити до катера. Основні переваги:

 

  • легкість транспортування.
  • притягує увагу великої кількості глядачів, яким, по суті, нікуди більше дивитися на водній гладі.
  • простота установки
  • будь-які розміри

З недоліків можна відзначити сезонність такого способу, як надувний білборд.

 

Основна мета щитової реклами - це привернення уваги потенційного клієнта. За той час, поки людина рухається (в автомобілі, автобусі або пішки) і бачить рекламу, в його голові повинна сформуватися чітка картинка побаченого продукту або послуги.

Необхідно «зачепити» і глибше засісти в підсвідомість. Тому інформація повинна бути короткою і ємною. За 5-15 секунд, які глядач розглядає білборд він повинен зрозуміти, чи потрібен йому цей продукт і де він це може знайти.

 

Реклама на білбордах має ряд переваг:

  • це дуже ефективний спосіб підвищити довіру і впізнаваність марки як в межах регіону, так і по всій країні.
  • білборд може виступати в ролі величезного покажчика до певного місця
  • перебуваючи цілодобово на жвавих магістралях і вулицях, він постійно привертає увагу учасників руху
  • не потрібно частого і складного обслуговування (за винятком цифрових екранів)
  • формат полотен уніфікований по всій Україні. Можна використовувати один друкований тираж по всій країні
  • при оренді відразу декількох білбордів можна досягти хороших результатів при досить низьких витратах.

Але є і свої мінуси.

  • для встановлення білбордів і бігбордів потрібен дозвіл влади або власника землі, на якій він буде встановлений. Найчастіше це займає багато часу і паперової тяганини. В цьому випадку краще звертатися в рекламні агентства, які розмістять за вас рекламу на своїх білбордах.
  • якщо щит встановлений в невідповідному місці, ефект від нього буде мінімальний і витрати себе не окуплять.
  • термін життя рекламного полотна 1-2 місяці. Після, його необхідно замінити, а це певні витрати.
  • при неправильній, частою або незаконній установці, рекламні щити можуть викликати протилежний ефект, роздратування у потенційного клієнта і питання у адміністрації міста. Перед розміщенням реклами краще поцікавитися про законність встановленого білборда.
  • при поганій якості реклами на білборді ви ризикуєте за кілька днів зруйнувати картинку свого бренду. Тому необхідно серйозно підходити до вибору дизайнера або рекламного агентства.

З усього цього можна зробити висновок, що реклама на білбордах у Рівному сьогодні поза конкуренцією за показниками ціна-ефективність. Широкий вибір типів носіїв робить цей спосіб доступним для більшості рекламодавців і допоможе оптимально розрахувати вартість рекламної кампанії.

© 2019 Все права защищены.